31 d’octubre 2006

En breu mes......

us ho juro!!!!

tot bé.. només que m'ha costat uns dies entendre com funciona aquesta uni... i per això he estat una mica out!!! Avui he fet la meva primera presentació oral, evidentment mig en alemany i mig en anglès! Però han agradat força les meves idees... buffff I la classe és molt interessant. Avui per exemple haviem de presentar tres idees sobre un tema i em estat tot el dia amb això... perquè tu presentes i després entre tots es discuteix... i surten idees super guapes!!! Jo pillo poca cosa.. i em fa molta rabia perquè podria aprendre molt de la gent que hi ha aquí.. i l'idioma no em deixa.. una putada. Però puc seguir la classe perquè sempre s'explica tot amb projector..

aquesta setmana actualitzo! i la que ve tb!!! amb la meva germana i el Sergi.. quina il·lusió! arriben el dijous!!!

fins aviat. molts petons.........

...........mireia

1 Comments:

Blogger oculta said...

felicitats xurri!
veus, ja ho fas mig en alemany i mig en anglès; abans ho hauries pogut fer mig en català i mig en anglès, o sigui que estàs avançant!
Tranquilitat, bons aliments, molts tés i sopetes, i un bon anorak i ja veuràs q tot surt super bé!
apa, petonetsssss

i digali a ta germana q es porti roba d'esquiar! que fliparà!
aquesta nit ja ha nevat durant 15min! q no s'espanti....jijiji..
dews

10:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home