03 de desembre 2006

Elektronik Workshop

osti com m'està costant això d'escriure.. he perdut lectors, segur, però ho entenc.. quin sentit té anar mirant un blog que mai canvia?? cap o poc, ho se.. jejeje ole els que aguanteu!!!

doncs què podira explicar avui?? jajaj bueno ja veieu que el titular parla d'un workshop.. doncs si, aquest cap de setmana he estat en un workshop d'electrònica. ha sigut complicadillo, però he après.. i és el que compta. Un programador i machine d'electrònica d'ART+COM ha vingut durant dos dies per fotrens un intensiu que ti cagues.. i m'ha agradat molt com ens ha anat fent treballar.. llàstima que els conceptes teòrics no els he pillat... ei! però he après noves paraules en alemany que no s'aprenen al carrer!! Strom (intensitat), Spanung (voltatge), Widerstand (resistència), in Parallelschaltung (en paral·lel), Spule (bobina), va... una fàcil.. què vol dir... Kondensatoren??? jjajajaja

I no només aprenc electrònica, programació i alemany...també aprenc a seguir classes sense entendre el que diuen.. i no se com m'ho faig però sempre acabo sabent què s'ha de fer.. Avui quan tornava cap a casa, al metro ho pensava.. i m'entrava el riure perquè en el fons és una mica surrealista tot.. és que no sé si m'enteneu.. és la situació, que de cop i volta em trobo que acabo d'estar dos dies sencers escoltant palabrejos extranys que ti cagues i anar fent com si els entengués. jajaja i el colmo és que aprenc! deu ni do... i ara potser esteu pensant.. que exagerada! així que per a que no em titlleu de quejica o el que sigui he fet una foto a un dels molts exercicis que m'han fet fer...

primer us explico la dinàmica del curs: el David (el professor) explicava quatre conceptes bàsics i després ens passava un full amb l'exercici. El feiem i un cop acabat doncs explicava més i després feiem un altre.. i així tota l'estona. Ara bé lo bo... aquest va ser el primer exercici: qui ho entengui el convido a sopar!!! (cliqueu a sobre la foto per veurela en gran)



i l'exercici era fàcil.. només era per entendre una mica els conceptes bàsics, començar a soldar, comprovar valors amb el multimetre, etc. etc. Però es clar.. tot es torna més difícil.. suposo que ara em podeu entendre. A vegades et sents gilipolles pq ells no són del tot conscients de lo poc que entenc. Saben que no parlo alemany però crec que no s'acaben d'imaginar lo abstracte que ho veig tot amb el seu idioma. I es clar, quan em veuen perduda si s'ofereixen a ajudar-me doncs em miren amb una mena de cara q no em mola.. perquè és com si no ho entengués perquè no hi arribo.. i no, és simplement l'idioma! però en fi, és el que hi ha. El paio que ens ha fet el workshop és un tio molt maco que m'ha ajudat molt.. fins i tot m'ha dit que em passarà per email el que ha explicat per a que ho tingui i ho pugui traduir..

Lo interessant ha sigut poder estar aquí i un cop més em sento contentíiiiiiiiiissima de tot això.. a continuació us poso unes fotos d'aquests dos dies:



el meu lloc de treball





un dels circuits per a què us feu una idea del que hem estat fent







i res.. que aqui ja es comença a respirar el Nadal!! suposo que per barcelona tb!



encara que us haig de dir que per aqui no fa gens de fred tampoc. Durant el dia estem a uns 13 graus, no es normal.. que això es Alemanya!!! i ha de nevar!!! pero bueno, ja tindre temps per nevades, mhan dit que em prepari per Gerner y Febrer.. que son dos mesos xunguissims.


Ahir vaig caure en una temptacio alemana.. passava per una plaça i em vaig trobar amb un dels molts mercats que hi ha per la ciutat... i com no.. una paradeta de menjar guarro.. currywurst, rostbratwurst, pommes frites, etc. etc. Calories a saco!!! jajaj pero tenia gana i feia molt bona oloreta... quin pecat... jajajaj





aquest va ser el meu dinar



i aquest va ser el meu sopar... ajajajaj




i per acabar doncs dir-vos que he anat a la pelu.. i que m'he tallat el cabell! curtet, curtet... vaig flipar a la pelu pq entres, dius el que et vols fer, et renten el cap, et tallen el cabell o el que sigui.. i ala.. ja ta! ni tel sequen ni tel pentinen ni res... llavors tenen una barra self servis amb ot de secadors, raspalls, espumes, cremes, gels, ... el que vulguis.. pero tho has de fer tu.. imagineuvos quina cara vaig fer quan em vaig aixecar de la cadira i el peluqueru em va dir.. pos ala.. ja estas! i jo alla am el cabell moll tot despentinat!! ajajajaja

pos aixi de mona em va deixar (soc una pallassa, ho se.. un dia d'aquests cambiare la foto.. ara em fa mandra ferne una)



apa chao i fins aviat que vuelvo a casa por Navidad... (como el turrón)

petons

3 Comments:

Blogger oculta said...

nena...no m'amenacis q et tradueixo el text, eh!!
xo si no el vols traduït, el sopar te l'accepto igual....
jijijijiji

1:46 a. m.  
Blogger mi said...

carai quina germaneta que tinc!!! como sabe! jajajjajaj Quina potra que tinc doncs... (més encara?)un any a Berlin i sense passar fred! :)

carme... uns soparet? jejeje

8:44 p. m.  
Blogger Unknown said...

;) super primas en berlin.

Tendriais q haber filmado una pelicula del evento.


mua

3:13 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home