25 de gener 2007

Sorpreseta de bon mati

Avui m'he despertat, i com sempre, el primer que he fet ha sigut enretirar les cortines... però aquest cop ha estat diferent, tot de to blanquet i queien floquets de neu.. ooooh quin bon despertar! No ha sigut gaire cosa però la sorpreseta ha estat molt maca:






bueno i dir-vos que ara matex estic currant a saco, s'acaba el semestre i tinc només dues setmanetes per tenir llest l'Ampel-pong.. la instal·lació del semàfor pq m'entengueu ;).. i un projecte més q haig de fer.. total que per això estic una mica out, més de lo normal!!!

Per a que em creieu aquí us poso unes fotos de la gent de la classe treballant.. sé que alguns pensareu.. quina colla de freaks!!! però la veritat és que dels de la meva uni són el grup més maco i les idees que tenen són guapes i no tan freaks com semblen. Uns quants m'estan ajudant moltíssim amb el material i ha muntar les coses..

El projecte del Markus és una instal·lació sonora. A la vora de Munich hi ha un parador amb unes vistes en el que els visitants, la majoria turístes, s'hi apropen per contemplar el paisatge recolzats a una espècie de barana de metall. Molts dels contempladors no són conscients de la càrrega històrica que té aquell paisatge. La idea del Markus es tracta de que la gent es recolzi i es col·loqui la mà en contacte a la orella. D'aquesta manera podran sentir uns sons que remeteran a diferents contextos d'aquest passat. (això és el que m'ha semblat entendre des de que va presentar la idea.. jejeje... no us fieu molt.. que potser que no sigui correcte al 100%.. jajaj.. però bueno.. us ho podeu creure i ja està.. va per aquí)


El Fèlix és increible. A partir del voltatge que hi ha a les merdes de gos.. 1,algo Volts... ell ho té calculadíssim.. jejej doncs vol acabar encenent algo.. no sé si un LED o més o algo.. per tant el projecte es basa en dissenyar el circuit electrònic que li permeti arribar al seu objectiu... quin tio més catxondo..


L'Eva està treballant amb energies.. també vol obtenir voltatge d'algun objecte o alguna cosa de l'espai públic per després treballar amb aquest voltatge amb Arduino..


L'Andreas treballa amb el calor que desprenen les coses per generar informació, crec q concretament es centre en la gasolinera com a espai d'intervenció.


i jo estic a les altures de la classe... jejeje... al final la instal·lació la muntaré a la classe... Ja tinc un espai marcat al terra reservat per la pista de ping-pong.. jejejej Doncs res, això de les altures ho dic perquè hi ha una espècie d'altell a la classe i jo estic treballant allà. I per què? Doncs perquè al sostre de la classe hi ha un mirall inclinat i jo aprofito aquest mirall per projectar el pong... el projector enfocat cap al mirall i aquest reflecteix la imatge al terra. I res.. que m'han ajudat a pujar un ordinador a dalt, una càmara que m'han deixat i el projector.. pq us feu una idea, encara que la foto no és molt bona:



el link al blog del projecte de Digitale Klasse és aquest: http://m-sub.blogspot.com


Pos na, que la setmana que ve és la Transmediale!!!! del 31 al 4. El Kogler ve a passar uns dies a Berlin i em trobaré amb ell per anar al festival. El Kogler, pels que no sou d'esdi, és un professor de la uni.. un dels millors! ;)


... i bueno, que quan estigui de vacancetes ja escriuré més sovint. Crec que hi haurà moooooltes coses a explicar!! I recordeu que el dia 26 vinc a casona per una setmaneta..

fins aviat doncs! muuuuuak

2 Comments:

Blogger Unknown said...

super triunfadoraaaaaaaa!!!

muaaaaaaaaaaa

9:18 p. m.  
Blogger cubanbeearoundtheworld said...

hello mire

Tia falta poquito pa que nos veamos!!
yo estoy aqui super liada con mi pfc.
a ver si actualizas.
petonets

2:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home