19 de febrer 2007

regreso del planeta semaforo

buff... moltes coses a explicar tal i com vaig dir l'ultima vegada. Però un petit resum d'entrada per a que us situeu seria: tot aquest temps he estat liada amb el projecte, la setmana passada va ser la presentació final (que per cert va ser un èxit!!! estic molt contenta!) i divendres exhibition+party... la uni estava oberta a tothom i va venir bastanta gent a veure els nostres projectes.. Entre tot això fa unes setmanes va ser la transmediale, aquesta setmana la berlinale, alguna despedida que altra, i jo per aqui organitzant una mica el que faré a partir d'ara pq tinc dos mesos de holidays!!!! uaaauuuuu... jajajaj

aqui us poso algunes fotos del meu espai de treball d'aquests dies. He passat moltes hores aquí ultimament i ja tenia ganes de fer una pausa.. un respiro.. tot i així haig de dir que no me agobiat gens i que he pogut treballar super bé.. vaia, q no lo he pasao mal.. al contrari.. mha motivat mooooolt!





aquesta imatge es del projecte si.. per a les primeres probes vaig pensar en utilitzar espelmes.. no es q em dediques a fer espiritisme ni res.. jajajja i pq espelmetes? rapidament explicat pq utilitzo una camara infrarojos i per una serie de questions doncs les espelmes em naven perfectes, etc. etc. Però és que a més a més va ser molt divertit pq jo quan estava a dalt amb l'ordinador.. veia pel reflexe del vidre de les finestres la penya q es quedava a la porta flipant i mig espantats... pensant.. q cony estan fotent aquí.. jejejeje imagineu-vos unes espelmes jugan a paddle-pong... en aquesta foto pq estan sobre les cadires però quan les posava al terra.. la imatge feia molt riure..

lo unic q he arribat a odiar q ti cagues.. i més el dia de la exposició.. és aquesta puuuuuuu..... escalaaa! tot el puuuuu... dia amunt i aball... he trobat a faltar tant un company/a per el projecte.. ha sigut durillo haberho de fer tot jo sola.. no nomes alhora de treballar (pq he passat hores sola) sinó que també alhora d'aconseguir material per Berlin, enterar-me de coses, etc. etc. però guai.. ara un cop fet, és quan et sens orgullosa.. jejeje

l'escala:


i a continuació una imatge de una de les tornades de la uni a casa a les 22 de la nit... amb el tren super solitari





fins aquí tot el currele. Ara bé lo emocionant.. jejejej

Els meus papis per casualitats de la vida van venir a Berlin justament la setmana de presentació... (el meu pare tb tenia presentació de la seva feina a Berlin el mateix dia que jo.. cagate.. jajaj). Total, això us ho explico pq la meva mare va poder presenciar l'exitazo del projecte... encara estic flipant! jo estava nerviosilla.. era la meva primera presentació en públic en anglès.. (l'alemany el vaig aparcar evidentment.. ups) però tot va nar rodat i quan vaig posar un video que tinc preparat per explicar la idea... abans de que acabes van començar a aplaudir super fort i molta estona.. i jo allà davant de tothom intentant dissimular el meu desconcert.. després em van felicitar, els professors inclosos.. buff.... i la meva mare moooolt contenta eh??? Haig de donar-lis les gracies als dos pq em van donar un cop de mà moooolt ben donat amb l'anglès!! entre els tres vem intentar que quedés un anglès no tant d'estar per casa com el meu... jejejej I gràcies a la Carmeta, la Jara i altre cop els meus pares per fer d'actors principals al video del prototip!!! moooltes gràcies!

tot i que el més important del projecte és la idea exactament en el context del projecte... el semàfor.. al final vaig fer un prototip.. no vaig poder muntar la instalació a un semafor real.. tenia molt poc temps, molt pocs recursos, i massa cosa a aprendre com per portarho jo sola.. així que em vaig limitar (que deu ni do tb!!) a fer un prototip dintre de la uni. Amb aquesta foto us feu una idea de com va quedar:



però como no, a última hora vaig tenir uns problemilles tècnics: sem va petar la llum infrarojos que m'havia muntat am uns filtres.. i a més a més em van moure el projector de lloc i la imatge sem va deformar una micona... en fi, que no va quedar tan perfecte com m'hagués agradat.. ja diuen q sóc una perfeccionista de collons... eh Jarica???? jajajaj toda una mañana intentando colocar el coñazo del espejo!!

I per últim i ja no m'enrollo més amb tota aquesta història.. us poso unes fotos de la expo del divendres... tb va estar molt bé.. la penya es viciava moltíssim amb el joc... i jo vaig acabar una mica esgotada... pero mooolt contenta.






(d'aquí uns dies hi haurà una web amb documentació del projecte.. ampelpong és el nom del projecte.. però ja us passaré el link. Està bé que documenti tot això.. però de fet, ho haig de fer per poder estar el semestre que ve a aquesta classe i pq un dels meus profes q ara està a Shanghai vols presentar-los.. l'ampelpong fins a Shanghai :)


-----------fin curro-----------


entre mig de tot això doncs hi ha hagut la transmediale.. un dels festivals més importants d'arts digitals i que tenia moltes ganes de presenciar. Però desgraciadament haig de dir que em va desepcionar una mica. El que era la exposició principal més que res.. una sala completament museística, amb les instal·lacions col·locades allà com pedestals sense cap mena de descripció.. no m'ho esperava.





Però al voltant del festival hi va haver bastanta moguda.. però dificil d'abarcar pq hi havia coses per tot arreu. Vaig anar a la expo amb el Gerald i la seva novia i allà vem coincidir amb els de ReacTable.. que el Gerald coneix i mels va presentar.. el dia següent tocaven a un local del centre i els vaig anar a veure. Em va agradar molt la taula.. la interficie està molt bé.. et fa visible la forma de treballar amb el so. Aquí teniu una imatge d'aquella nit:




Altres cosetes doncs la tarda de paella i xocolata desfeta a casa la Jara.. una tarda que ens va deixar mig atontats a tots després de jalar tant... evidentment vem acabar mirant una peli.. no podiem mourens més que de la cuina a la habitació de la Jara.. jejejej



i bueno... altres festes i baretos...

despedida del raúl al seu pis... plena de situacions i personatges super surrealistes.... vem acabar cantant cançons mexicanes... tela! amb uns sudamericans que hi havia per allà!!



i unes copetes a ZU MIR ODER ZU DIR (en mi casa o en la tuya) jajajjaja el nom del local bastant cutre però és guapo..










i per fi em despedeixoooo!! ja sabeu... estic de vacances així que els emails de novetats seran més freqüents... i tinc pendents viatges i cosetes varies... ja nireu veient!!! i per cert.... DILLUNS QUE VE EM TENIU A BARNA!!!! a veure si ens veiem!

una abraçada molt gran per a cada un de vosaltres!! men vaig que la Francesca ve a sopar i li he promès una truita de patata!!!

mua, mireia

2 Comments:

Blogger Unknown said...

eres una super artisten electroniken!!! muaaaaa!

8:37 p. m.  
Blogger Toni Diaz said...

Enhorabona!!! Estàs feta una super artista. Me n'alegro per tu. Sembla que tens un futur molt prometedor.

2:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home